Inicio

La silueta de tres personas dibujada contra el fondo del escenario en Fariña
Sergio Zearreta en el escenario de la obra Fariña bajo una lluvia de billetes
Tres persoas fumando en la penumbra, en una escena de la obra de teatro Fariña
Sergio Zearreta hablando por teléfono durante la obra Fariña
Los actores del espectáculo teatral Fariña bailando con trajes gallegos
Melania Cruz con un megáfono durante la obra Fariña
Graciela Carlos vestida de blanco y cantando durante la obra Fariña
Oswaldo Digón vestido de traje en el escenario de Fariña
Los actores de Fariña cantando y bailando durante el espectáculo

Próximas datas

DataLugarTeatroentradas
3 de decembroArteixoAuditorio do Centro CívicoÁ venda na billeteira
10 de decembroLeganésTeatro José Monleón
11 de decembroPozuelo de AlarcónMira TeatroMercar entradas
9 de xaneiroValladolidTeatro Calderón
20 de xaneiroMálagaTeatro Cervantes
4 de febreiroLas RozasCentro Cultural Pérez de la Riva (sala Federico García Lorca)
6 de febreiroGetafeTeatro Auditorio Federico García Lorca
12 de febreiroTorroellaAuditori Teatre Espai Ter
26 de febreiroGetxoMuxikebarri Zentroa
12 e 13 de marzoSantiago de CompostelaAuditorio de Galicia
18 e 19 de marzoA CoruñaTeatro Colón
1 e 2 de abrilPontevedraPazo da Cultura
8 e 9 de abrilVilagarcía de ArousaAuditorio Municipal
15 e 16 de abrilLugoAuditorio Gustavo Freire
22 e 23 de abrilOurenseAuditorio Municipal
14 e 15 de maioVigoTeatro Afundación
21 e 22 de maioFerrolAuditorio Municipal
28 de maioCangasAuditorio Municipal
4 de xuñoRivas VaciamadridAuditorio Pilar Bardem

Sinopse

Nacho Carretero e Xosé A. Touriñán levan ao teatro Fariña, unha adaptación da exitosa obra de Carretero sobre a historia do narcotráfico en Galicia nas últimas décadas do pasado século. Dirixida por Tito Asorey, conta no seu elenco con Sergio Zearreta, Marta Lado, César Goldi, Oswaldo Digón e Graciela Carlos.

Fariña non permite ao espectador nin acomodarse na butaca. A unha impoñente descarga suceden conversas entre rapaces e veciños das vilas falando, mercando, consumindo e manexando con soltura o famoso Winston de batea. O fenómeno xa está en marcha.

O elenco de actores entran e saen da escea meténdose na pel de decenas de personaxes entre situacións familiares: un alcalde corrupto disposto a financiar unha verbena, os veciños máis novos probando a mercancía a escondidas…

O salto ao narcotráfico ocorre no escenario coa mesma soltura coa que tivo lugar na realidade.

De pronto, en escea, escóitase acento colombiano e marroquí. Escóitanse ritmos de percusión e cancións. Escóitanse bromas e bravuconadas. As drogas toman o control: ostentación e subidón enchen o teatro. E, de novo como sucedeu en realidade, aparece a traxedia. En forma de nais, rapaces afundidos e, por fin, operacións policiais.

Todo cabe sobre un escenario que recolle un percorrido fiel por este escuro capítulo da historia de Galicia desde un punto de vista único. Unha viaxe no tempo desde unha óptica próxima, real e familiar, coa sensación final, e a reflexión que o espectador fai ao sair do teatro, chegando a adquirir unha eficacia inédita.

O elenco de actores entran e saen da escea meténdose na pel de decenas de personaxes entre situacións familiares: un alcalde corrupto disposto a financiar unha verbena, os veciños máis novos probando a mercancía a escondidas…

O salto ao narcotráfico ocorre no escenario coa mesma soltura coa que tivo lugar na realidade.

De pronto, en escea, escóitase acento colombiano e marroquí. Escóitanse ritmos de percusión e cancións. Escóitanse bromas e bravuconadas. As drogas toman o control: ostentación e subidón enchen o teatro. E, de novo como sucedeu en realidade, aparece a traxedia. En forma de nais, rapaces afundidos e, por fin, operacións policiais.

Todo cabe sobre un escenario que recolle un percorrido fiel por este escuro capítulo da historia de Galicia desde un punto de vista único. Unha viaxe no tempo desde unha óptica próxima, real e familiar, coa sensación final, e a reflexión que o espectador fai ao sair do teatro, chegando a adquirir unha eficacia inédita.

Fariña nas Naves del Español

Fariña no Teatro Alcázar

Estrea na Coruña

Promoción

Sobre o narcotráfico

Sobre o proxecto

Entrevista con Nacho Carretero

Fariña no Teatro Jovellanos

Sergio Zearreta y Marta Lado en escena

Galería

Los actores de Fariña bailando en el frente del escenario

Fálase do espectáculo

Hugo Álvarez Domínguez“Esta Fariña no depende de nada ni de nadie y vuela alto por sí sola. No traerá a la memoria ni la estructura de la novela ni el tono de la serie –ni falta que le hace-; pero tiene todos los elementos necesarios para ser lo que es por derecho propio: un muy buen espectáculo que aúna disciplinas diversas para armar un todo con entidad propia que, o mucho me equivoco, o comienza un largo y exitoso camino.”Hugo Álvarez DomínguezButaca en anfiteatro

Raquel Vidales“Buen ritmo, buena música en directo y hallazgos como la regueifa (una especie de rap secular gallego) que los actores cantan para resumir el círculo vicioso que implica en el narcotráfico a todas las capas de la sociedad”Raquel VidalesEl País

José Precedo“Fariña no teatro é hora e media longa de excesos, gargalladas, bailes rexionais e dramas gordísimos, como o foron aquelas décadas. E coma daquela, na obra sobresaen elas: as actrices María Vázquez e Cris Iglesias bordan todos e cada un dos seus roles. O elenco de actores, Marcos Pereiro, Sergio Zearreta y Xosé Antonio Touriñán bailan, tocan música en directo e alimentan algún deses gags que deixan o sorriso xeado.”José Precedoeldiario.es

José-Miguel Vila“En pouco menos de dúas horas cheas de crecente interese, cinco extraordinarios actores trasladan do escenario ao patio de butacas o día a día, as encrucilladas, as tentacións, o terremoto social, político e económico que supuxo en Galicia o abandono do contrabando do tabaco polo da droga.”José-Miguel VilaDiario Crítico

Ylenia Santana Navarro“A interpretación de todos é máxica, facendo conectar ao espectador desde o minuto un. Interpretan a adolescentes, a nais desoladas, a policías e a contrabandistas, e todo o elenco é capaz de separar as personaxes e dar o máximo en cada unha delas.”Ylenia Santana Navarromoobys.es

Fernando Muñoz Jaén“A desmitificación da historia, o realismo co que se conta todo, fai que nos metamos moito máis no relato, que nos doa todo e nos golpee con máis forza. Todo contado co toque xusto de humor e a dose exacta de drama. […] Unha montaxe que ten todos os vimbios para triunfar, para sorprender a propios e estraños.”Fernando Muñoz JaénVista teatral

Fariña na prensa

César Goldi ante una foto de la llamada generación perdida de Vilagarcía de Arousa

Contratación e contacto

881 946 972 / ola@aine.gal
www.aine.gal

UNHA PRODUCIÓN DE:

Logotipo Ainé Producións Logotipo de Undodez Logotipo de O que teño media

DISTRIBUÍDA E PROMOVIDA POR:

Logotipo de Matel Cultura Logotipo de Let's go espectáculos

COA COLABORACIÓN DE:

Logotipo de Agadic Logotipo de Xunta de GaliciaLogotipo de Xacobeo 21-22Logotipo de Concello da CoruñaLogotipo do Concello de LalínLogotipo de INAEM

CO PATROCINIO DE:

Logotipo de Estrella Galicia Logotipo de Deleite